Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Första helgen helt själv.

Av Malin - 4 april 2013 13:41

Herregud vad konstigt det känns. 

Lämnade lilla älsklingen till dagis imorse, och efter dagis så ska han till sin biologiska pappa.

Det här är första helgen som jag har varit ensam på två hela hår, och det känns verkligen jätte konstigt! 

Vid den här tiden så brukar jag att sitta och vänta på att min sambo ska sluta jobbet och komma hem, känner mig alldeles tom om jag ska vara ärlig.

 

Min son är verkligen den som har fått mig att vara glad och kämpa dom här senaste dagarna, och jag har mer eller mindre höllt in mina tårar, men har ingen aning om hur det faktiskt blir nu?

Visst det var jag som lämnade honom, men gud vad jobbigt det är!

Har aldrig varit den människan som har lätt för seperationer, och speciellt inte denna gången, det känns verkligen... Det gör ont...

 

Men såhär är det väl alltid i början, nu är det ju faktiskt första helgen som han inte kommer hem, och som jag inte har någon att vänta på...

Kan ju bara hoppas att nästa helg känns bättre, eller iallafall om en månad eller nått.

 

Min son har forsatt att ta det bra hittills, det enda som han verkligen regaerar på är att x-boxet är borta så att han inte kan få spela sitt älsklingspel som fungerar 30 minuter varje dag.

Visst har jag märkt att han också är lite mer känslig osv. Men får helt enkelt ta en dag i taget, vet att han längtar tills vi ska flytta!

 

Var uppe och pratade med dom som håller på att tapetsera i lägenheten och frågade hur lång tid det skulle ta, max två veckor...

Hade jag fått bestämma så hade jag velat flytta NU!

Finns alldeles för många minnen kvar här, och det här är inte bara inte mitt å min sons hus, utan det var VÅRAT hus..

 

 

/stay strong.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 april 2013 17:24

Här sitter jag igen, ensamstående till en 4 åring, för andra gången i mitt liv.   Jag och min sons pappa gick isär när min son var ett år, och det var ett beslut jag tog för att hans pappa misshandlade mig, och det verkade inte att bli något bätt...

Presentation

Precis blivit ensamstående mamma, igen.
Kommer att skriva om hur jag tar mig igenom vardagen bit för bit, och hur mitt liv ser ut som ensamstående.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards